Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Το τέλος..

Και φτάνω στο τέλος, είπα με βαθιά ανάσα και ραγισμένη καρδιά. 
Ήρθε η στιγμή της αποκάλυψης, της πικρής και πονεμένης αλήθειας.
Η στιγμή που θα αλλάξει την ζωή μου, τη δική σου...
Βήμα προς βήμα, ψέμα πρως ψέμα, φόβος συν αγάπη.
Δεν νιώθω τίποτα, δεν πιστεύω πια σε τίποτα..ξέρω πως θα ζήσω.έξω
Τα σκισμένα μου ρούχα, σέρνονται στα κόκκινα χώματα..
στα κόκκινα από αίμα χώματα που έσβησαν πολλοί Στρατιώτες. 

 
Πληγές σε όλο μου το σώμα τσούζουν απο την αλμήρα της θαλάσσης
Τα δάκρυα μου γίνονται ένα με τα νερά του θεού. Πίκρα συν πόνος...
Βγαίνοντας από την θάλασσα με περιμένη μια άγνωστη κυρία στον σταθμό.
Μαυροφορεμένη και αυτή..δεν με κοιτάει στα μάτια, απλά προχωράει
Σκύβω το πρόσωπο μου και την ακολουθώ με μικρά βήματα.
Ξανά σέρνονται τα ρούχα μου, στα ξένα χώματα....χωρίς χρώμα.
Νεκρά πουλιά στο σκοτεινό μονοπάτι και τα βήματα να βαραίνουν συνεχώς.


Είσαι σίγουρος πως θέλεις να το κάνεις; μου μίλησε μια γλυκά φωνή
Ξανά μάτωσε η ψυχή μου στο άκουσμα της. Η κυρία με κοιτούσε...
τα δάκρυα της γίναν αίμα που κυλούσε στα μουσκεμένα ρούχα της.
Η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπά. φόβος συν θάνατος....αλήθεια.
Τα περασμένα χρόνια πέρασαν σαν ταινία μπροστά μου. Τα είδα όλα..
Είδα την γέννηση μου, τον πρώτο μου έρωτα, τον θάνατο
και πριν τελειώσει αυτή η σκηνή, ένιωσα το σκουριασμένο μαχαίρι μέσα μου..



Τα μάτια μου ήταν ορθάνοιχτα, πεσμένος στο χώμα ήμουν..με είδα! 
Το μαχαίρι ήταν βαθιά καρφωμένο μέσα μου. Δεν ήταν πόνος..ήταν λύτρωση!
Απαλλάχτηκα απο τον πόνο της ψυχής μου. ψυχή συν ελευθερία
Βγήκα από μέσα μου, δεν φορούσα άλλο σκισμένα ρούχα..ήμουν λευκά ντυμένος
Παρατηρούσα εμένα νεκρό, δεν έκλαψα..δάκρυσα μονάχα..
η κυρία ακίνητη..με το..μαχαίρι σταμάτησε να κλαίει...παγωμένη ήταν
Και με μία πέταξα ψηλά στον ουρανό. Ήμουν άγγελος πια.. 


2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο κείμενο. Εγώ πιστεύω ότι είναι εμπνευσμένο από το αγχος των πανελληνίων. Εκεί τουλάχιστον με παρέπεμψε η όλη εικόνα ή ίσως να είναι κάτι πιο ουσιαστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενημερώνω ότι σε πρόσθεσα στα φιλικά ιστολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή